środa, 18 kwietnia 2012

Wstrętne filmy.

Polański to postać kontrowersyjna, a nagonka na niego stała się paranoją. Mnie osobiście krew zalewa jak słyszę hasła stary pedofil i multum innych, których cytować nie mam ochoty. Jego filmy kocham całym sercem od bardzo dawna. Pamiętam jak byłam  w podstawówce i 'nielegalnie' obejrzałam Dziecko Rosemary, po czym przyznałam się mamie. Dalej twierdzi, że za wczesne obejrzenie tego filmu oraz milczenia owiec spaczyło mi psychikę. Polański jest genialnym reżyserem, który pokazuje studium ludzkiej psychiki i obnaża mroczne czeluści kryjące się w każdym człowieku. Wisienką na torcie w filmografii jest Rzeź.
Kto z jego dziełami nie miał do czynienia gorąco zachęcam. Z nim jest jak z Trierem, albo go pokochasz, albo znienawidzisz.

Kilka starych polskich plakatów. Uwielbiam stare plakaty!








i na koniec piękna Catherine Deneuve