poniedziałek, 16 lipca 2012

focie z Wrocławia

wypad do Wrocławia nie wymaga komentarza. 
zdjęcia głównie pstrykane na szerokim kącie, bo nie miałam za dużo czasu. 
pff, ludzie nie rozumieją, że zrobienie zdjęcia wymaga chwili czasu. 














obejrzałam dzisiaj Śnieżkę i Łowcę czy jak to się tam nazywa. 
moja rada? OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM! zdecydowałam się nawet wprowadzić nowy znaczek, nie trudno się domyślić, aguśka NIE poleca. co prawda efekty były dobre, reżyseria jak na debiut dawała radę, ale reszta to masakryczna masakra z królikiem szablo zębnym w roli głównej (panna Stewart rzecz jasna). nie oglądać, nie myśleć o oglądaniu, nie myśleć o myśleniu o oglądaniu! 
jak można popsuć taką fajną bajkę?! wesołej ekipie scenarzystów wyrwałabym nogi z dupy, albo raczej łapki z nadgarstków! może zanim nauczyliby się pisać ustami, albo stopami zdecydowaliby się zmienić branżę! 1/10


ostatnio oglądałam po 4 filmy dziennie i było zajebiście do czasu aż nie zachciało mi się zobaczyć pilota grey's anatomy (znowu). jak się można łatwo domyślić, obejrzałam pierwszy sezon po raz kolejny i jestem już w połowie drugiego! błagam niech ktoś zabierze mi płyty! muszę wrócić do (przynajmniej) 4 filmów na dzień!